Helteinen sää sai tarttumaan poltetun oranssin sävyiseen paperiin. Leiska on alunperin Page Mapsin korttipakasta, mutta muuttui matkan varrella aika tavalla.
Sivuun on kokeiltu erilaisia nappijuttuja - näistä on pikapikaa tulossa blogiin lisää tarinaa. Puuhiksen blogista voi käydä katsomassa uusia skräppäysvinkkejä ja ompeluohjeista innostuneena tartuin itsekin lankaan ja neulaan. Yleensä tulee ommeltua vain peruspistoja, mutta tässä halusin kokeilla jotain uutta:


 

The hot summer weathers made me scrap with burnt orange colors. I used a Page Map lay-out card as a starting poing for this page but it changed quite a bit on the way.
Hand sewing is an easy way to decorate the pages. Usually I do just simple stitches but this time I wanted to try something bit different. I think the outcome looks quite nice. Also the felt&button flowers are self made. They were just so simple and fun to make!